Uludağ İçecek Türk A.Ş., Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz olmak üzere iki markasıyla Euroleague resmi sponsorluğunu 3 sezon daha küresel arenada devam ettirecek.
Türkiye’nin önde gelen içecek firmalarından Uludağ İçecek Türk A.Ş., spora olan katkısını yeni bir anlaşma ile genişleterek, Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz markalarıyla 3 sezon daha Euroleague resmi sponsorluğuna devam edeceğini duyurdu. 2019 yılından beri Euroleague Final Four sponsorluğunu Frutti Extra markasıyla sürdüren Uludağ İçecek Türk A.Ş., 2024 yılı itibarıyla Efsane Uludağ Gazoz markasını da sponsorluğa dahil ederek, küresel arenada yardımını güçlendirdi.
1912 yılından bugüne yenilikçi eserleriyle dikkat çeken Uludağ İçecek Türk A.Ş., 110 yılı aşkın birikimiyle ürünlerini 5 kıtada 50 ülkeye ihraç ederek uluslararası bir muvaffakiyet elde etti. Türkiye’nin yanı sıra Almanya, Fransa, Sırbistan ve Yunanistan gibi çok önemli pazarlarda da tesirini sürdüren marka, Turkish Airlines Euroleague ile yapılan bu yeni anlaşma ile global seviyedeki varlığını daha da pekiştirmeyi hedefliyor.
Yeni periyoda ilişkin sponsorluk muahedesi, İstanbul Galataport’taki Frankie Restoran’da gerçekleştirilen aktiflikle duyuruldu. Uludağ İçecek Türk A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, CEO Mete Öz, Euroleague Ticari Yöneticisi Gawain Davies, Türkiye Basketbol Federasyonu Yönetim Kurulu üyeleri ve çok sayıda davetlinin katıldığı etkinlik, spor ve iş dünyasından çok önemli isimleri bir araya getirdi.
Uludağ İçecek Türk A.Ş., spora ve sanata katkılarıyla bölümde fark yaratmaya devam ediyor. Frutti Extra ve Efsane Uludağ Gazoz markalarıyla Euroleague sponsorluğu kapsamında, markanın uluslararası platformda bilinirliğini artırmayı ve Türkiye’yi küresel arenada temsil etmeyi amaçlıyor.
“SPORUN VE SANATIN ÇOĞU ZAMAN YANINDAYIZ”
Uludağ İçecek Türk A.Ş. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ömer Kızıl, “Bu sene Turkish Airlines Euroleague’de 2 markamızı Avrupa’da öne çıkarıyoruz. Sponsorluk mutabakatımızı 2027 yılına kadar küresel bir seviyeye taşıyoruz. Sanatın ve sporun ebediyen yanındayız. Farklı markalarımızla farklı sponsorluklar yapıyoruz. Bursa Flarmoni Orkestrası’na ana sponsorluk yapıyoruz. 108 tane canlı konser kaydımız var. 5 yıldır Uludağ Premium Ultra Trail’e sponsorluk yapıyoruz. Şenlik havasında gerçekleşen bir organizasyon gerçekleşiyor. 4 yıldır Frutti Extra ile Burs’a sponsorluk yaptık. Basketbolda takıma ivme verdik ve ligin doğru gruplarından biri oldu. Yıllardır babam ve ağabeyimle futbolun da içindeyiz. Bugün ise küresel sponsorluk mutabakatımızı gerçekleştirdik. Türk antrenörleri ve kadrolarını çok etkiliyor bu usul sponsorluklar. Onun için geçen ay itibarıyla Avrupa’da da yeniden Uludağ Gazoz üretmeye başlayacağız. aynı vakitte şubat ayında Dubai’de dağıtım teşkilatını açacağız. Resmi sponsorluğumuz hayırlı olsun. Kendilerine ve Turkish Airlines Euroleague’e teşekkür ediyorum” dedi.
“AVRUPA’DA GERİ DÖNÜŞ ALACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUM”
Uludağ İçecek Türk A.Ş. CEO’su Mete Öz, “Bursluyuz, Bursa’dan çıkan bir şirketiz. Burs, Turkish Airlines Euroleague’e çıkınca Sezer beyefendiler bizi ziyaret ettiler. İsim sponsorluğu olma yönünde bir anlaşma yaptık. 2019 sezonu başında Furitti Extra ismiyle basketbolla yollarımız kesişti. Turkish Airlines Euroleague’de 4’lü Final müsabakaları Berlin’de olacaktı ve 3 yıllık bir sponsorluk mutabakatı yaptık. Final Four sponsoru olduk. Şu anda ise küresel sponsoru olduk. Uludağ İçecek şimdi uluslararası alanda seçilen bölgelerde önemli bir açılıma giriyor. Almanya’da direkt kendi dağıtımımıza başlıyoruz. Euroleague oluşumumuzla ise Avrupa’da önemli manada geri dönüş alacağımızı düşünüyorum” diye konuştu.
“HER İKİ KURULUŞUN DA DAHA ÜSTLERE ULAŞMASINA YARDIMCI OLACAK”
Euroleague Ticari Yöneticisi Gawain Davies, “Çok memnunum burada Euroleague’i temsil ettiğim için. İstanbul bizim için çok çok önemli bir kent. Burada olmaktan ve sponsorluk muahedesini yenilemekten ötürü çok memnunum. Bu sponsorluk muahedesi bizim için çok önemli. Bir üst düzeye getirerek yerelden küresele getirerek çok stratejik bir anlaşma yaptık. Bizim için de Fransa, Almanya daha sonra Sırbistan çok önemli marketler. Bence burada oturmamızın nedeni Euroleague’in büyümesi ve Uludağ İçecek’in küreselleşmesi için önemli. Zor taraf başlıyor, iyi çalışmalıyız. Uludağ, bize marka olarak büyük değer katacak” dedi.
“FINAL FOUR İÇİN BU HAFTA BÜYÜK İHTİMALLE KARAR VERİLECEK”
Önümüzdeki yıl Final Four nerede yapılacağının sorulması üzerine Gawain Davies, “Bu hafta büyük ihtimalle karar verilecek. Bildiğiniz 2 güçlü il var; Abu Dabi ve Belgrad. Bugün size bu iki gülü kentten hangisinin olacağını söyleyemeyeceğim. Belgrad güçlü bir il basketbol içinfakat Abu Dabi de çok önemli bir şehir” diye konuştu.
Turkish Airlines Euroleague’deki Türk markaları hakkında konuşan Gawain Davies, “Türk Hava Yolları ile uzun yıllardır ilgilerimiz var. Şu an için bizim isim sponsorumuz sene sonu yenilenecek, görüşmelerimiz devam ediyor. Ben katıldığımdan beri bu alandaki stratejimizi değiştirmedik. Bundan Ötürü yalnızca yerel marketlere odaklı değiliz” tabirini kullandı..